Powrót do listy aktualności

12.06.2017 Tevor S.A. Otrzymaliśmy środki z UE w ramach RPOWS


12 czerwca 2017

TEVOR S.A. w ramach osi priorytetowych 1-7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 realizuje projekt „Wzrost konkurencyjności firmy Tevor S.A. poprzez wytworzenie innowacyjnych produktów przeznaczonych na rynek motoryzacyjnym w oparciu o zakup maszyn i urządzeń, wartości materialnych i prawnych oraz wzrost zatrudnienia w celu utworzenia nowej linii technologicznej”.

Realizacja projektu polega na wdrożeniu innowacji produktowej na skalę europejską. W ramach projektu zostanie zrealizowane zadanie: Utworzenie linii technologicznej w oparciu o poniesione wydatków min. na zakup: urządzenia do cięcia blach, tokarki, nożyce gilotynowe, prasy krawędziowej, automatu spawalniczego MIG, wózka spawalniczego, ukosowarki, instalacji sprężonego powietrza, kompresora śrubowego, kabiny śrutowniczej, licencji TrailerWin, plotera, oprogramowania SolidWorks.
Wymienione środki trwałe oraz programy komputerowe zostaną zintegrowane w celu utworzenia linii do produkcji innowacyjnych (na skalę europejską) 6 produktów, które po zakończeniu projektu zostaną zaoferowane na rynku krajowym i zagranicznym tj.:
– ciężki holownik ratownictwa drogowego HDRV o dwustopniowej belce wysuwnej,
– wysięgniki holownicze o udźwigu od 6 do 8 T;
– pojazd z zabudową holowniczą o DMC do 3,5 T (Express);
– holowniki na podwoziu dwuosiowym typu HDRV;
– super lekka zabudowa transportowa,
– platforma typu ZP80 cynkowana o konstrukcji panelowej.
Główne etapy procesu produkcji: -projektowanie -zamówienie materiałów -dostawa, transport, magazynowanie –obróbka strumieniowa -obróbka plastyczna -obróbka wiórowa –przygotowanie produkcji -spawanie -obróbka strumieniowa -nakładanie powłok antykorozyjnych.
Do realizacji celów projektu zostanie zatrudnionych 9 os. Firma nawiązała wstępne negocjacje biznesowe B2B podpisała listy intencyjne. Przedmiotowy projekt jest zgodny z działaniem 2.5 Wsparcie inwestycyjne sektora MSP, gdyż zostanie osiągnięty cel główny Zwiększenie zastosowania innowacji w przedsiębiorstwach sektora MŚP, dzięki wdrożeniu innowacji produktowej w formie 6 innowacji produktowych dedykowanych na rynek krajowy i zagraniczny oraz poprzez utworzenie nowej linii technologicznej i zwiększenie zatrudnienia o 9 os. Projekt wpisuje się w IS RIS3.

Wartość projektu: 1 786 618,52 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 812 888,69 PLN

 

Szacowanie wartości zamówienia nr 1

W celu oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się o udzielenie pełnej informacji o parametrach technicznych, technologicznych, parametrach handlowych oraz możliwościach zakupu:
1. Automatu spawalniczego MIG – 4 szt.
2. Wózka spawalniczego x 2 szt.
3. Ukosowarki – 2 szt.
Prowadzone postępowanie odbywa się w ramach osi priorytetowych 1-7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu „Wzrost konkurencyjności firmy Tevor S.A. poprzez wytworzenie innowacyjnych produktów przeznaczonych na rynek motoryzacyjnym w oparciu o zakup maszyn i urządzeń, wartości materialnych i prawnych oraz wzrost zatrudnienia w celu utworzenia nowej linii technologicznej”.
1. Automat spawalniczy MIG – 4 szt.
Kod CPV – 42662000-4
Urządzenie do spojenia składowych elementów profili specjalnych przy użyciu technologii spawania metodą MIG/MAG.
Minimlane parametry techniczne:
– Prąd spawania – minimum 400 A
– Uchwyt chłodzony cieczą
– wymagany czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 12 h.
– Produkt z certyfikatami CE
W skład zestawu wchodzi:
– źródło
– rolki podające do drutu stalowego min. Ø1,0-1,2mm
– przewód zasilający
– przewód masowy
– chłodnica
– podajnik – przewód zespolony chłodzony cieczą min. 5 metrów

2. Wózek spawalniczy x 2 szt.
Kod CPV – 42662000-4
Wózek spawalniczy jest urządzeniem współpracującym z palnikami spawalniczymi typu MIG/MAG . Umożliwia on wykonywanie spoin pachwinowych, czołowych w pozycji horyzontalnej lub pionowej.
Minimalne parametry techniczne:
– Czas pracy min. 8 h
– Technologia silnika krokowego
– Pozioma siła rozciągająca bez magnesu min. 12 kg
– Pozioma siła rozciągająca z magnesem min. 25 kg

3. Ukosowarka – 2 szt.
Kod CPV – 42662000-4
Urządzenie niezbędne do przygotowania blach do spawania po procesie cięcia.
Minimalne parametry techniczne:
– Grubość ukosowanej blachy – minimum 6mm
– Ochrona przed przeciążeniem: termiczna
– Posuw: ręczny
– Zasilanie min. 230V

Dodatkowo proszę o podanie informacji w zakresie:
a. szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych:
• koszt przeglądów
• koszt części zamiennych
b. terminu ważności oferty (min. 30 dni)
c. terminu realizacji od momentu podpisania umowy
d. możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)
e. czas i zasady reakcji serwisowej
f. czas i zasady gwarancji

 

Prosimy o przesłanie ofert do 20.06.2017 r. drogą mailową, osobiście lub kurierem na adres:
TEVOR S.A.
UL. MOŚCICKIEGO 27-29; 26-111 SKARŻYSKO-KAMIENNA
Tel.: + 48 41 25 49 100, Fax.: + 48 41 25 49 140
Email: rpows2.5@tevor.pl

 

Szacowanie wartości zamówienia nr 2

W celu oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się o udzielenie pełnej informacji o parametrach technicznych, technologicznych, parametrach handlowych oraz możliwościach zakupu:
1. Ploter– 1 szt.
2. Licencja TrailerWin lub równoznaczne – 1 szt
3. Oprogramowanie kompatybilne z dotychczasowym SolidWorks – 2 szt.
Prowadzone postępowanie odbywa się w ramach osi priorytetowych 1-7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu „Wzrost konkurencyjności firmy Tevor S.A. poprzez wytworzenie innowacyjnych produktów przeznaczonych na rynek motoryzacyjnym w oparciu o zakup maszyn i urządzeń, wartości materialnych i prawnych oraz wzrost zatrudnienia w celu utworzenia nowej linii technologicznej”.
1. Ploter – 1 szt.
Kod CPV – 30232140-7
Urządzenie służące do wielkoformatowego drukowania dokumentacji projektowej CAD.
Minimalne parametry techniczne:
– Obsługiwane formaty nośników: A4, A3, A2, A1.
– Automatyczne odcinanie wydruku do wybranego formatu.
– Prędkość druku rysunków w czerni min.60 wydruków w formacie A1 na godzinę.
– Dostępność tuszy zamiennych innych producentów.
Dodatkowo proszę podać:
– Okres i zasady gwarancji (możliwość rozszerzenia)
– Czas reakcji serwisowej i zasady świadczenia serwisu
– Szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych dla plotera:
a. ilość stron nadruku z 1 szt. tonera
b. czestotliwość przeglądów i ich koszt
c. koszt serwisu

2. Licencja TrailerWin lub równoważne – 1 szt
Kod CPV – 48000000-8
Program komputerowy do obliczania wielkości i obciążenia poszczególnych osi dla pojazdu z nadwoziem i przyczepy.

Minimalne parametry techniczne:
– Baza dla min. 64 rodzajów wózków z min. 15.000 modyfikacjami podwozia z rozstawami osi
– Ustawianie i zmiana rozstawu osi, tylnego zwisu
– Ustawianie i zmiana obciążenia, środka ciężkości pojazdu
Informacje dodatkowe:
– Instalacja w języku polskim
– Min. 1 dniowe szkolenie wdrażające w siedzibie Zamawiającego dla grupy 5 os.
– Licencja umożliwiająca zainstalowanie na wielu komputerach.

3. Oprogramowanie 3D – 2 szt.
Kod CPV – 48000000-8
Kompletne oprogramowanie 3D wraz z narzędziami, które pozwala projektować, przeprowadzać symulację powstałych produktów, a także zarządzać dokumentacją techniczną produktu. Wersja standardowa oraz rozbudowana o bibliotekę komponentów.
Minimalne parametry technicze oprogramowania:
– Modelowanie części i złożeń utworzonych w oprogramowaniu SolidWorks
– Możliwość pracy z dużymi złożeniami
– Arkusze blach
– Konstrukcje spawane
– Wykrywanie kolizji i przenikania
– Automatyczne tworzenie widoków rysunków
Informacje dodatkowe:
– Możliwość edycji dokumentacji 2D utworzonej w oprogramowaniu SolidWorks
– Min. 1 dniowe szkolenie wdrażające w siedzibie Zamawiającego dla grupy 6 os.

Dodatkowo prosze o podanie informacji w zakresie:
a. terminu ważności oferty (min. 30 dni)
b. terminu realizacji od momentu podpisania umowy
c. możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)

 

Prosimy o przesłanie ofert do 20.06.2017 r. drogą mailową, osobiście lub kurierem na adres:
TEVOR S.A.
UL. MOŚCICKIEGO 27-29; 26-111 SKARŻYSKO-KAMIENNA
Tel.: + 48 41 25 49 100, Fax.: + 48 41 25 49 140
Email: rpows2.5@tevor.pl

 

ZAPYTANIE O CENĘ nr 3 – opublikowano dnia: 03.07.2017r.

w celu oszacowania wartości zamówienia

 

W związku z realizacją projektu pn. „Wdrożenie nowej technologii wykonywania naczep
z automatycznie poszerzanym pokładem ładunkowym”
ubiegającego się o dofinansowanie w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, zwracamy się z prośbą o przedstawienie wyceny na:

 

  1. Urządzenie do cięcia blach plazma
  2. Tokarka
  3. Nożyce gilotynowe
  4. Prasa krawędziowa

 1. Opis przedmiotu zamówienia

Urządzenie do cięcia blach plazma  (KOD CPV- 42611000-2)

Specyfikacja parametrów technicznych wydatku:

Stół roboczy 3000x1500mm

Wydajność cięcia stali czarnej:

 –  Bez żużlu minimum  16 mm

  – Przebijanie produkcyjne minimum  32 mm

  – Maksymalna wydajność cięcia minimum  38 mm

Wydajność cięcia stali nierdzewnej:

– Przebijanie produkcyjne minimum  20 mm

– Maksymalna wydajność cięcia minimum   25 mm

Wydajność cięcia aluminium:

– Przebijanie produkcyjne minimum  20 mm

– Maksymalna wydajność cięcia minimum  25 mm

 

Wymagania:

  • CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOŁĄCZENIA STOŁU WYMIENNEGO, MOŻLIWOŚĆ WSPÓŁPRACY Z AUTOMATYCZNYM ZESTAWEM ZAŁADUNKOWYM, MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA SUPORTU DO OBRÓBKI RUR I PROFILI POZA STOŁEM ROBOCZYM;
  • JAKA JEST PREDKOŚĆ PRZEJAZDU SUPORTU MINIMUM (165mm/s);
  • SUPORT PLAZMOWO – TLENOWY;

– PALNIK PLAZMOWY I TLENOWY Z AUTOMATYCZNĄ ZAPALARKĄ

– KONSOLA AUTOMATYCZNA (PROPORCJONALNE STEROWANIE TLENEM DLA PALNIKA GAZOWEGO);

  • SYSTEM DETEKCJI MATERIAŁU;
  • ZABEZPIECZENIE NA WYPADEK PIONOWEJ KOLIZJI Z MATERIAŁEM;
  • AGREGAT PLAZMOWY W TECHNOLOGII HD;
  • SZKOLENIE MINIMUM 5 OSÓB W SIEDZIBIE KUPUJĄCEGO, MONTAŻ, TRANSPORT I UBEZPIECZENIE TRANSPORTU – w cenie maszyny;
  • WENTYLATOR ODCIĄGOWY WRAZ Z ELEMENTAMI INSTALACJI ODCIĄGOWEJ DO 10 MB;

Dodatkowo proszę o podanie informacji w zakresie:

  1. szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych:
  • koszt przeglądów
  • koszt części zamiennych
  1. terminu ważności oferty (min. 30 dni)
  2. terminu realizacji od momentu podpisania umowy
  3. możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)
  4. czas i zasady reakcji serwisowej
  5. czas i zasady gwarancji

Wszystkie parametry techniczne muszą być nie gorsze niż wskazane powyżej bądź równoważne.

 

Tokarka (KOD CPV- 42621000-5)

Parametry techniczne:

– średnica przelotu na łożem  –

minimum 660 mm

–  średnica toczenia w uchwycie

minimum 300 mm

– maksymalna długość toczenia około 1500 mm

– przelot wrzeciona minimum 70mm

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MAKSIMUM 8 TYGODNI

GWARANCJA PRODUCENTA MINIMUM 4 LATA

 

Dodatkowo proszę o podanie informacji w zakresie:

–  szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych: 

  • koszt przeglądów
  • koszt części zamiennych

– terminu ważności oferty (min. 30 dni)

– terminu realizacji od momentu podpisania umowy

– możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)

– czas i zasady reakcji serwisowej

– czas i zasady gwarancji

Wszystkie parametry techniczne muszą być nie gorsze niż wskazane powyżej bądź równoważne.

Nożyce gilotynowe (KOD CPV- 42000000-5)

Parametry techniczne:

Długość stołu – minimum 3000mm

Grubość ciętego materiału – minimum 6mm

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MAKSIMUM 8 TYGODNI

GWARANCJA PRODUCENTA MINIMUM 4 LATA

 

Dodatkowo proszę o podanie informacji w zakresie:

– szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych:

  • koszt przeglądów
  • koszt części zamiennych

– terminu ważności oferty (min. 30 dni)

– terminu realizacji od momentu podpisania umowy

– możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)

– czas i zasady reakcji serwisowej

– czas i zasady gwarancji

Wszystkie parametry techniczne muszą być nie gorsze niż wskazane powyżej bądź równoważne.

 

  1. Prasa krawędziowa (KOD CPV- 42636100-4)

Minimalne parametry techniczne:

  • Minimalna długość obróbcza : 3000mm
  • Minimalny nacisk – 130 T
  • Minimalny odstęp miedzy kolumnami 2500mm
  • CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MAKSIMUM 8 TYGODNI
  • GWARANCJA PRODUCENTA MINIMUM 4 LATA

Wszystkie parametry techniczne muszą być nie gorsze niż wskazane powyżej bądź równoważne.

 

2. Termin i miejsce złożenia wyceny:

Wyceny powinny być dostarczone:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: rpows2.5@tevor.pl
  • w formie papierowej na adres korespondencyjny:

TEVOR S.A. 
UL. MOŚCICKIEGO 27-29; 26-111 SKARŻYSKO-KAMIENNA
Tel.: + 48 41 25 49 100, Fax.: + 48 41 25 49 140

 

  • osobiście w siedzibie firmy,

w terminie do dnia 11.07.2017 roku do godz 24:00

 

Wyceny składane osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera powinny znajdować się w zamkniętym i nieprzezroczystym opakowaniu z dopiskiem „Szacowanie nr 3 w ramach projektu Wdrożenie nowej technologii wykonywania naczep z automatycznie poszerzanym pokładem ładunkowym”. Za datę i godzinę złożenia Wyceny uznaje się datę i godzinę potwierdzenia przez osobę dokonującą odbioru Wyceny składanej osobiście w miejscu wskazanym w Zapytaniu o cenę lub datę i godzinę wpływu – odbioru Wyceny przesyłanej drogą pocztową lub kurierską lub datę i godzinę dostarczenia e-maila.

3. Złożona wycena powinna zawierać:

  • dane oferenta,
  • datę sporządzenia,
  • datę ważności wyceny,
  • cenę podaną w PLN w kwotach netto i brutto,
  • opis oferowanego urządzenia tak, aby można było zidentyfikować wszystkie wymagane w zapytaniu parametry,

4. Dodatkowych informacji udziela Sebastian Uzar pod numerem telefonu 698-661-275 bądź adresem mailowym: sebastian.uzar@tevor.pl

Z poważaniem,

 

Tevor S.A.

 

Skarżysko Kamienna, 07.07.2017 r.

Zapytanie ofertowe nr 1
W ramach projektu pn. „Wzrost konkurencyjności firmy Tevor S.A. poprzez wytworzenie innowacyjnych produktów przeznaczonych na rynek motoryzacyjnym w oparciu o zakup maszyn
i urządzeń, wartości materialnych i prawnych oraz wzrost zatrudnienia w celu utworzenia nowej linii technologicznej”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Tevor S.A.
ul. Prezydenta RP Ignacego Mościckiego 27-29
26-111 Skarżysko – Kamienna
KRS : 0000327373
NIP : 9512085464

2. Ogłoszenie znajduje się na stronie internetowej http://www.tevor.pl/rpo/ oraz w siedzibie firmy.

3. Określenie przedmiotu zamówienia:

1) Automat spawalniczy MIG – 4 szt.
Kod CPV – 42662000-4
Urządzenie do spojenia składowych elementów profili specjalnych przy użyciu technologii spawania metodą MIG/MAG.
Minimlane parametry techniczne:
– Prąd spawania – minimum 400 A
– Uchwyt chłodzony cieczą
– wymagany czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 12 h.
– Produkt z certyfikatami CE
W skład zestawu wchodzi:
– źródło
– rolki podające do drutu stalowego min. Ø1,0-1,2mm
– przewód zasilający
– przewód masowy
– chłodnica
– podajnik – przewód zespolony chłodzony cieczą min. 5 metrów

2) Wózek spawalniczy x 2 szt.
Kod CPV – 42662000-4
Wózek spawalniczy jest urządzeniem współpracującym z palnikami spawalniczymi typu MIG/MAG . Umożliwia on wykonywanie spoin pachwinowych, czołowych w pozycji horyzontalnej lub pionowej.
Minimalne parametry techniczne:
– Czas pracy min. 8 h
– Technologia silnika krokowego
– Pozioma siła rozciągająca bez magnesu min. 12 kg
– Pozioma siła rozciągająca z magnesem min. 25 kg
– Maksymalny kąt nachylenia palnika 45°

3) Ukosowarka – 2 szt.
Kod CPV – 42662000-4
Urządzenie niezbędne do przygotowania blach do spawania po procesie cięcia.
Minimalne parametry techniczne:
– Grubość ukosowanej blachy – minimum 6mm
– Ochrona przed przeciążeniem: termiczna
– Posuw: ręczny
– Zasilanie min. 230V

Dodatkowo proszę o podanie informacji w zakresie:
a. szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych:
• koszt przeglądów
• koszt części zamiennych
b. terminu ważności oferty (min. 30 dni)
c. terminu realizacji od momentu podpisania umowy
d. możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)
e. czas i zasady reakcji serwisowej
f. czas i zasady gwarancji

4) Termin wykonania zamówienia:
14 dni od dnia złożenia zamówienia na dostawę. Wykonanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag Zamawiającego.

5) Kryteria wyboru ofert:
Cena – 60% (60 punktów w przypadku najniższej ceny, pozostałe oferty punkty proporcjonalnie wg stosunku ceny najniższej do oferowanej).
Termin wykonania zamówienia – 20% (termin liczony od daty podpisania umowy do daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego. 20 punktów maksymalnie za najkrótszy termin realizacji podany w tygodniach, pozostałe oferty proporcjonalnie wg stosunku najkrótszego terminu realizacji do oferowanego).
Gwarancja – 20% (liczona liczbą dni od podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego (20 punktów w przypadku najdłuższej gwarancji, pozostałe oferty punkty proporcjonalnie wg stosunku gwarancji oferowanej do najdłuższej).
6) Miejsce i termin składania ofert:
• Drogą mailową na adres: rpows2.5@tevor.pl
• Osobiście, drogą pocztową lub kurierem na adres:
Tevor S.A.
ul. Prezydenta RP Ignacego Mościckiego 27-29
26-111 Skarżysko – Kamienna
• Termin składania ofert: 16.07.2017 r. do godziny 23.59 (liczy się data wpływu oferty)
• Informacja o wyborze wykonawcy zostanie przekazania niezwłocznie po dokonaniu wyboru oraz umieszczona na stronie http://www.tevor.pl/rpo/

7) Wykluczenia podmiotowe:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na;
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

8) Sposób przygotowania oferty:

  • Oferta powinna zawierać cenę podaną w PLN w kwotach brutto i netto.
  • Oferta powinna zawierać opis oferowanego urządzenia tak aby można było zidentyfikować wszystkie parametry określone w pkt 3.
  • Oferta powinna zawierać szacowany czas realizacji od dnia złożenia zamówienia.
  • Oferta powinna zawierać warunki płatności oraz inne niezbędne elementy do oceny oferty.
  • Oferta powinna zawierać termin ważności oferty.

9) Oferty powinny być ważne przez minimum 14 dni do czasu podpisania umowy

10) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
c) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, mającą lub mogącą mieć istotny wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia;
d) cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną będzie przekraczać kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

12) Oferta, która nie będzie zawierała informacji pozwalających na stwierdzenie jej ważności lub wpłynie po terminie zostanie pozostawiona bez rozpatrzenia.

13) W przypadku pytań związanych z postępowaniem ofertowym proszę o kontakt z:
p. Sebastianem Uzarem pod nr telefonu +48 698 661 275.

 

Zamieszczono 13.07.2017r. Skarżysko Kamienna,

Zapytanie ofertowe nr 2
W ramach projektu pn. „Wzrost konkurencyjności firmy Tevor S.A. poprzez wytworzenie innowacyjnych produktów przeznaczonych na rynek motoryzacyjnym w oparciu o zakup maszyn
i urządzeń, wartości materialnych i prawnych oraz wzrost zatrudnienia w celu utworzenia nowej linii technologicznej”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Tevor S.A.
ul. Prezydenta RP Ignacego Mościckiego 27-29
26-111 Skarżysko – Kamienna
KRS : 0000327373
NIP : 9512085464
www.tevor.pl
rpows2.5@tevor.pl
2.Ogłoszenie znajduje się na stronie internetowej http://www.tevor.pl/rpo/, w bazie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz w siedzibie firmy Zamawiającego.

3.Określenie przedmiotu zamówienia:

1)Ploter – 1 szt.
Kod CPV – 30232140-7
Urządzenie służące do wielkoformatowego drukowania dokumentacji projektowej CAD.
Minimalne parametry techniczne:
– Obsługiwane formaty nośników: A4, A3, A2, A1.
– Automatyczne odcinanie wydruku do wybranego formatu.
– Prędkość druku rysunków w czerni min.60 wydruków w formacie A1 na godzinę.
– Dostępność tuszy zamiennych innych producentów.
Dodatkowo proszę podać:
– Okres i zasady gwarancji
– Czas reakcji serwisowej i zasady świadczenia serwisu
– Szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych dla plotera:
a. ilość stron nadruku z 1 szt. tonera
b. czestotliwość przeglądów i ich koszt
c. koszt serwisu

2) Oprogramowanie 3D – 2 szt.
Kod CPV – 48000000-8
Kompletne oprogramowanie 3D wraz z narzędziami, które pozwala projektować, przeprowadzać symulację powstałych produktów, a także zarządzać dokumentacją techniczną produktu. Wersja standardowa oraz rozbudowana o bibliotekę komponentów.
Minimalne parametry technicze oprogramowania:
– Modelowanie części i złożeń utworzonych w oprogramowaniu SolidWorks
– Możliwość pracy z dużymi złożeniami
– Arkusze blach
– Konstrukcje spawane
– Wykrywanie kolizji i przenikania
– Automatyczne tworzenie widoków rysunków
Informacje dodatkowe:
– Możliwość edycji dokumentacji 2D utworzonej w oprogramowaniu SolidWorks
– Min. 1 dniowe szkolenie wdrażające w siedzibie Zamawiającego dla grupy 6 os.

Dodatkowo proszę o podanie informacji w zakresie:
a. szacowanych rocznych kosztów eksploatacyjnych:
• koszt przeglądów
• koszt części zamiennych
b. terminu ważności oferty (min. 30 dni)
c. terminu realizacji od momentu podpisania umowy
d. możliwości przedłożenia listów referencyjnych związanych z przedmiotem zapytania (tak/nie)
e. czas i zasady reakcji serwisowej
f. czas i zasady gwarancji

4.Termin wykonania zamówienia: 14 dni od momentu podpisania umowy. Wykonanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag Zamawiającego.

5.Kryteria wyboru ofert:
Cena – 60% (60 punktów w przypadku najniższej ceny, pozostałe oferty punkty proporcjonalnie wg stosunku ceny najniższej do oferowanej).
Termin wykonania zamówienia – 20% (termin liczony od daty podpisania umowy do daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego. 20 punktów maksymalnie za najkrótszy termin realizacji podany w tygodniach, pozostałe oferty proporcjonalnie wg stosunku najkrótszego terminu realizacji do oferowanego).
Gwarancja – 20% (liczona liczbą dni od podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego (20 punktów w przypadku najdłuższej gwarancji, pozostałe oferty otrzymują punkty proporcjonalnie wg stosunku gwarancji oferowanej do najdłuższej).

6.Wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na;
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty powinny być dostarczone:
• Drogą mailową na adres:rpows2.5@tevor.pl
• Osobiście, drogą pocztową lub kurierem na adres:
Tevor S.A.
ul. Prezydenta RP Ignacego Mościckiego 27-29 26-111 Skarżysko – Kamienna
• Termin składania ofert: do dnia 20.07.2017 r. do godziny 23.59 (liczy się data wpływu oferty)

8.Złożona oferta powinna zawierać:

– dane oferenta;
– datę sporządzenia;
– termin ważności ofert;
– cenę podaną w PLN w kwotach brutto i netto;
– w przypadku podania ceny w walucie obcej przeliczenie nastąpi po kursie średnim NBP z dnia poprzedzającego dzień wyboru.
– opis oferowanych produktów, tak aby można było zidentyfikować wszystkie parametry określone w pkt 3.
– Termin realizacji zamówienia (podany w dniach) liczony od podpisania umowy z zamawiającym. Za termin wykonania zamówienia uważa się podpisanie protokołu zdawczo odbiorczego bez uwag;
– warunki płatności oraz inne niezbędne elementy do oceny oferty.
– warunki i okres gwarancji (minimum 12 miesięcy),
– czas reakcji serwisu (minimum 24 h).
W przypadku gdy oferta nie będzie zawierała informacji pozwalających na stwierdzenie jej ważności lub wpłynie po terminie zostanie pozostawiona bez rozpatrzenia.

9.Oferty powinny być ważne przez minimum 30 dni od podpisania umowy

10.Zamawiający zastrzega, że zapytanie ofertowe nie musi się zakończyć wyborem wykonawcy i może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości aneksowania umowy z wykonawcą
w zakresie przesunięcia terminu realizacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
13.W przypadku pytań związanych z postępowaniem ofertowym proszę o kontakt z:
P. Sebastianem Uzarem pod nr telefonu +48 698 661 275, email:sebastian.uzar@tevor.pl

 

Tevor S.A.

Instagram icon
Katalog
Online